Sankt Hans

En vellykket aften med glade mennesker til trods for strid vind og ikke ret meget varme. Hanne Høgholm fotograferede


En vellykket aften med glade mennesker til trods for strid vind og ikke ret meget varme. Hanne Høgholm fotograferede

Vi har fået et halvtag, som betyder at vi altid kan regne med finde tørvejr ved legepladsen, både til vores båltaler, og alle andre, der kunne have brug for det. Det bliver helt sikkert til glæde og gavn.
Tak til Ole, Søren H og Villy, der brugte et par dage på en sag af fælles interesse!
Og så er nogen, der har ryddet op på legepladsen og fjernet ukrudt! Andre har sørget for at trappen til stranden for enden af vej 3 er gjort farbar uden risiko for at skride i løst sand. Stor tak til den/dem, der uden opfordring har udført et stykke arbejde til gavn for fællesskabet.
EU-landene har vedtaget en fælles forordning om registrering af persondata. Det betyder at man skal vide hvilke data der er registret om én.
I kolonihaveforeningen "Fjordglimt" registrerer vi følgende om alle medlemmer: Medlemsnummer, navn, adresse, telefonnummer og eventuel email. Desuden registrerer vi hvilken jordlod man lejer og registrering af eventuelle bygninger pr. 2014. Desuden har vi rgistreret hvilke huse, der har en skorsten. Passive medlemmer er registreret uden angivelse af jordlod. Vi har ikke registreret personnumre.
Referat

Desværre måtte vi konstatere at kun nogle få medlemmer havde fundet anledning til at følge bestyrelsens opfordring til at deltage i affalds oprydningen søndag formiddag. Som det ses på billedet blev der dog opsamlet en del, - også meget udover den lille del, der ses på trillebøren. Vejret var fint, så vi nød efterfølgende den annoncerede forfriskning ved Vraldhal med tanker om, at det kunne være dejligt, hvis der var samme tilslutning som til standerhejsningen. Tænk lige på det næste gang vi kalder på hjælp, tak.
Referat
Referat
Copyright © 2026 Kolonihaverne Fjordglimt - All rights reserved